Pentru că ai participat la webinar, avem o ofertă specială pentru tine!

Countdown Expired!

Funcțiile aplicației

Check-list

prin crearea listelor de verifivare (check-list-uri) veți putea monitoriza activitateaangajaților prin verificarea constantă a sarcinilor repetitive. Dumneavoastră creați lista cu sarcini
zilnice/săptămânale/lunare, iar angajații vor atașa poză cu confirmarea îndeplinirii acestora

Vanzări

angajații vor introduce în aplicație încasările înregistrate după printarea raportului Z și numărul de bonuri și veți avea un raport detaliat, pe zile, asupra vânzărilor realizate și a coșului mediu de cumpărături. 

Sarcini

cu ajutorul funcției de acordare a sarcinilor și a listelor de verificare, vă veți asigura că echipa dvs. știe exact ce trebuie făcut. Astfel, veți obține o eficiență sporită în cadrul magazinului.

Liste de achiziții

folosind această funcție veți eficientiza procesul prin care sunt comandate produsele de la furnizori.

Noutăți

Funcția Noutăți din Market Manager oferă acces rapid la cele mai recente informații și reglementări din domeniul comerțului, ajutându-te să fii mereu la curent cu schimbările și tendințele relevante pentru afacerea ta.

Documente

Funcția Documente din Market Manager îți permite să stochezi toate documentele personale și ale firmei într-un singur loc, asigurând o organizare eficientă și acces rapid la informațiile de care ai nevoie.

Pontaj

angajații se vor ponta în aplicație atunci când vor ajungela muncă și se vor deponta la plecare. Dumneavoastră veți avea o evidență clară asupra personalului prezent la serviciu, a persoanelor care au întârziat la serviciu în ziua în curs și a numărului de ore de lucru ale fiecărui angajat.

Program de lucru personalizat

prin această funcție puteți crea un programul de lucru personalizat și de gestionare a concediilor, veți putea crea un mediu de lucru echilibrat și veți încuraja angajații să se simtă valorizați.

Ture de lucru

puteți seta în aplicație turele de lucru ale angajaților, în conformitate cu solicitările acestora pentru programarea zilelor libere sau a concediilor.

Ședințe

programați ședințe în aplicație și notificați angajații în timp util pentru a vă asigura că vor fi prezenți.

Cursuri

această funcție vă oferă acces la traininguri actualizate, care prezintă cele mai noi informații și reglementări din domeniul comerțului, ajutându-te  să îți gestionezi eficient magazinul în conformitate cu cerințele actuale.

Furnizori

această te ajută să centralizezi și să gestionezi ușor informațiile despre toți furnizorii de produse și servicii, având datele acestora organizate într-un singur loc pentru acces rapid și eficient.