ITM – Relații de muncă

341 Views
Inspectoratul Teritorial de Muncă  ➡️ În domeniul relațiilor de muncă
  1. documentele de plata salariilor semnate de salariați;
  2. actele ce atestă plățile către bugetul asigurărilor sociale de stat, de sănătate, de constituire a fondului pentru plata ajutorului de șomaj, comisionul datorat I.T.M. conform art. 12 din Legea nr. 130/1999;
  3. balanța de verificare contabilă pentru verificarea fondului de salarii;
  4. foaia colectivă de prezență a salariaților;
  5. documente justificative privind acordarea concediilor de odihnă, concediilor medicale, concedii pentru îngrijirea copilului, concediilor fără plată, concedii de studii, acordarea orelor suplimentare;
  6. dosarele de personal ale salariaților care trebuie să cuprindă:
  7. dovada realizării obligației de informare prevăzută la art.17 din Codul Muncii; 
  8. cerere de angajare;
  9. curriculum vitae; 
  10. acte stare civilă;
  11. acte de studii și calificare;
  12. fișa de aptitudini;
  13. contractul individual de muncă care va cuprinde salariul și elementele constitutive ale acestuia potrivit legii;
  14. actele adiționale și celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă;
  15. actele de identitate;
  16. avizul medical;
  17. actele de studii;
  18. fișa postului;
  19. acte adiționale la contractele individuale de muncă;
  20. acte privind cercetarea și aplicarea sancțiunilor disciplinare;
  Market Manager – magazinul cu idei – grup de suport pentru persoanele implicate în administrarea magazinelor

Aplicația Market Manager

Soluția smart pentru administrarea magazinului tău

Află cum poți muta tot procesul administrativ de pe hârtie într-o singură aplicație.

Descarcă aplicația