Am control de la GARDA NAȚIONALĂ DE MEDIU
255 Views
În cele ce urmează vom vedea care sunt aspectele minime verificate cel mai des de către organele de control, atât în ce privește documentele, cât și amplasamentul magazinului.
- CUI, Certificat constatator, Act constitutiv;
- autorizașie de mediu, autorizație de gospodărirea apelor, acord preluare ape uzate;
- act de proprietate al spațiului comercial;
- contracte utilități: apă, canalizare, gaze, deșeuri și așa mai departe;
- documente de predare deșeuri (formulare de încărcare- descărcare Anexa 3 deșeuri nepericuloase , facturi, aviz de însoțire marfă, etc)
- dacă sunt comercializate substanțe periculoase: fișe de securitate, evidențe lunare, declarare ITM și APM, autorizații, documente de transport;
- documente privind obligațiile către Fondul de Mediu pentru produsele din import/achizitie intracomunitara : ambalaje, echipamente electrice și electronice, baterii, acumulatori, substanțe, uleiuri (declarații lunare, documente financiar contabile de achizitie/comercializare și documente de transport, dosare de trasabilitate, contracte OTR);
- evidența lunară a gestiunii deșeurilor;
- raportul anual al deșeurilor, în format hartie înregistrat la APM și raportarea în Sistemul integrat de mediu;
- alte evidențe și raportari legale în funcție de activitatea desfășurată (evidența ambalajelor, substanțelor periculoase, uleiuri minerale, echipamente electrice, baterii,acumulatori)
- evidente si raportari către APM, Gospodarirea Apelor, Apa Nova;
Aplicația Market Manager
Soluția smart pentru administrarea magazinului tău
Află cum poți muta tot procesul administrativ de pe hârtie într-o singură aplicație.
Descarcă aplicația
0 thoughts on “Am control de la GARDA NAȚIONALĂ DE MEDIU”