Gestionează-ți magazinul și crește profitabilitatea fără să mai fii prezent fizic în afacerea ta cu Market Manager

Descoperă cum Market Manager te ajută să gestionezi magazinele cu ușurintă, chiar și de la distanță și să îți crești profitul în fiecare an cu mai puține bătăi de cap.

Funcțiile aplicației

Soluția completă pentru gestionarea magazinului tău prin funcții inteligente care te ajută să îți crești profitul

Checklist cu sarcini repetitive

Creezi liste personalizate de sarcini repetititve pentru fiecare angajat (ex: varificarea raionului de lactate) și primești poze în timp real ca dovada a realizării fiecărei sarcini.

Pontaj automatizat

Oferă evidență clară asupr orelor de lucru, orelor suplimentare și întârzierilor, eliminând erorile și economisind timp.

Sarcini individuale

Deleagă și monitorizează sarcini individuale pentru fiecare angajat direct în aplicație, pentru o organizare mai eficientă.

Monitorizare target de vânzări în timp real

Urmărește în timp real performanța vânzărilor și motivează echipa să își atingă targeturile zilnice.

Gestionezi mai ușor turele de lucru

Evită suprapunerea concediilor și a zilelor libere prin setarea direct în aplicație a turelor de lucru conform solicitărilor angajaților.

Liste de achiziții

Angajații pot trimite direct în aplicație necesarul de marfă, astfel încât să poți plasa rapid comenzi către furnizori.

Notificări legislative

Rămâi mereu la zi cu modificările legislative - aplicația îți trimite notificări automate pentru orice noutăți relevante.

Acces la o comunitate dedicată

Alătură-te grupului nostru de WhatsApp, cu peste 150 de proprietari de magazine, pentru a face schimb de idei și experiențe.

Beneficiile aplicației

Ce spun clienții care folosesc Market Manager

„Sunt Mihai Tiba și administrez o firmă ce are ca profil principal comerțul cu amănuntul și oferirea de alte servicii.

 

Am avut ocazia să întâlnesc echipa Market Manager acum câțiva ani când fondatorii, Ciprian și Magda Sîngepanu, au fost premiați de Metro pentru inovație în cadrul conferinței La Doi Pași. Pentru că mereu am fost interesat de tot ce poate să-mi aducă un plus valoare în firmă, am acceptat cu mare interes colaborarea cu Market Manager. Inițial, am colaborat pe partea de consultanță, beneficiind de numeroase întâlniri care au avut ca scop îmbunătățirea comunicării cu angajații, dar și ceea ce ține de partea de marketing.

 

În momentul în care am aflat că echipa Market Manager lucrează la o aplicație, am fost interesat să văd cum mă poate ajuta în îmbunătățirea calității relației cu angajații.

 

Deși la început unii dintre angajați au fost reticenți, în momentul de față, toți folosesc cu ușurință aplicația Market Manager. Datorită acesteia, au o evidență clară atât a sarcinilor pe care le au de făcut, dar și în ceea ce privește numărul de ore lucrate. Această aplicație ne permite să vedem cu acuratețe vânzările în orice moment al zilei, iar angajații pot verifica dacă au atins targetul propus, sau cât mai au până la la atingerea obiectivului de vânzări.

 

Un mare plus al aplicației constă în faptul că pot monitoriza angajații de la distanță, fără să fie necesară prezența mea în fiecare locație, iar stabilirea sarcinilor prin intermediul aplicației îmi oferă timp și pentru alte activități.

 

Tot ce ține de colaborarea eficientă și clară cu angajații simt că îmi consolidează afacerea, iar această aplicație realizată de echipa Market Manager îmi este de un real folos.”

Cum funcționează Market Manager?

Ce CÂȘTIGI dacă folosești Market Manager pentru MAGAZINUL TĂU

Economisiți timp în administrare:

Gestionarea pontajului, programelor și concediilor în câteva clicuri.

Flexibilitatea pentru angajați:

Ture de lucru flexibile și gestionarea concediilor direct în aplicație.

Ai control total asupra afacerii de la distanță:

Nu trebuie să mai fii prezent non-stop în magazin, Îți vei putea gestiona afacerea de oriunde.

Crești eficiența echipei:

Liste de verificare și sarcini atribuite pentru o organizare optimă.

Monitorizare în timp real:

Rapoarte de vânzări și urmărirea targetului în timp real ca să îți poți motiva angajații să își atingă targetul.

Reduci stresul administrativ, ai mai mult timp liber și te concentrezi pe creșterea afacerii tale:

Automatizarea proceselor zilnice pentru un focus mai mare pe strategii.

Bucură-te ACUM de toate beneficiile aplicației

Prețuri flexibile pentru afacerea ta

Pachet de implementare a aplicației

2000 euro 1499 euro /pachet
  • Tabletă pentru utilizarea aplicației în magazin
  • Funcțiile premium ale aplicației pentru 12 luni
  • Implementarea aplicației pe tabletă
  • Vânzări și rapoarte
  • Managementul angajaților
  • 2 ore de suport suplimentar

Parteneri

Copyright © 2025 Market Manager |