„Sunt Mihai Tiba și administrez o firmă ce are ca profil principal comerțul cu amănuntul și oferirea de alte servicii.
Am avut ocazia să întâlnesc echipa Market Manager acum câțiva ani când fondatorii, Ciprian și Magda Sîngepanu, au fost premiați de Metro pentru inovație în cadrul conferinței La Doi Pași. Pentru că mereu am fost interesat de tot ce poate să-mi aducă un plus valoare în firmă, am acceptat cu mare interes colaborarea cu Market Manager. Inițial, am colaborat pe partea de consultanță, beneficiind de numeroase întâlniri care au avut ca scop îmbunătățirea comunicării cu angajații, dar și ceea ce ține de partea de marketing.
În momentul în care am aflat că echipa Market Manager lucrează la o aplicație, am fost interesat să văd cum mă poate ajuta în îmbunătățirea calității relației cu angajații.
Deși la început unii dintre angajați au fost reticenți, în momentul de față, toți folosesc cu ușurință aplicația Market Manager. Datorită acesteia, au o evidență clară atât a sarcinilor pe care le au de făcut, dar și în ceea ce privește numărul de ore lucrate. Această aplicație ne permite să vedem cu acuratețe vânzările în orice moment al zilei, iar angajații pot verifica dacă au atins targetul propus, sau cât mai au până la la atingerea obiectivului de vânzări.
Un mare plus al aplicației constă în faptul că pot monitoriza angajații de la distanță, fără să fie necesară prezența mea în fiecare locație, iar stabilirea sarcinilor prin intermediul aplicației îmi oferă timp și pentru alte activități.
Tot ce ține de colaborarea eficientă și clară cu angajații simt că îmi consolidează afacerea, iar această aplicație realizată de echipa Market Manager îmi este de un real folos.”
