Gestionare
Ciprian Singepanu

Abordarea unui client în magazin 👋

1.331 ViewsÎn funcție de cum se simte un client în magazin el poate decide să devină CLIENT FIDEL sau să nu mai revină, sau mai rău, să facă o reclamă negativă. De obicei sunt întâlnite două extreme: SUFOCAREA sau IGNORAREA clientului. ÎN PRIMA SITUAȚIE CLIENTUL ESTE ASALTAT CU ÎNTREBĂRI DIN MOMENTUL ÎN CARE A INTRAT ÎN MAGAZIN: POT SĂ VĂ AJUT CU CEVA ?  CE VĂ DAU ? VREȚI CEVA LA OFERTĂ ? ETC, ASTFEL EL SE POATE SIMȚI AGASAT. 🙅‍♂️ Clientul nu trebuie să se simtă urmărit (dacă face un pas cineva vine după el).🧐 A DOUA EXTREMĂ ESTE SITUAȚIA CÂND CLIENTUL ESTE IGNORAT, CA ȘI CUM NU AR FI ACOLO, SAU MAI RĂU I SE DĂ SENZAȚIA CĂ DERANJEAZĂ PRIN FAPTUL CĂ A

Read More »
Gestionare
Magda Singepanu

Gestionare clienți

320 Views😒 Când ai auzit ultima oară pe cineva care vorbea cu un  ton ridicat în magazinul tău? Sper că nu țipa totuși la angajații tăi sau chiar la tine. Dar, realiști fiind, cu toții am trecut la un moment dat printr-un conflict cu un client.   Care este calea cea mai ușoară de a aduce liniștea în magazin și poate chiar (hai să încercăm 🙂 )un zâmbet pe fața clientului?   👉 În primul rând este bine să identifici dacă persoana nervoasă din fața ta este un client nemulțumit sau un client problemă.    La ce ne ajută să știm diferența? Pentru că un client nemulțumit poate fi calmat foarte ușor, iar dacă identificăm cauza nemulțumirii putem îmbunătăți anumite aspecte din magazin, așadar e

Read More »

Aplicația Market Manager

Soluția smart pentru administrarea magazinului tău

Află cum poți muta tot procesul administrativ de pe hârtie într-o singură aplicație.

Descarcă aplicația