
Abordarea unui client în magazin 👋
1.331 ViewsÎn funcție de cum se simte un client în magazin el poate decide să devină CLIENT FIDEL sau să nu mai revină, sau mai rău, să facă o reclamă negativă. De obicei sunt întâlnite două extreme: SUFOCAREA sau IGNORAREA clientului. ÎN PRIMA SITUAȚIE CLIENTUL ESTE ASALTAT CU ÎNTREBĂRI DIN MOMENTUL ÎN CARE A INTRAT ÎN MAGAZIN: POT SĂ VĂ AJUT CU CEVA ? CE VĂ DAU ? VREȚI CEVA LA OFERTĂ ? ETC, ASTFEL EL SE POATE SIMȚI AGASAT. 🙅♂️ Clientul nu trebuie să se simtă urmărit (dacă face un pas cineva vine după el).🧐 A DOUA EXTREMĂ ESTE SITUAȚIA CÂND CLIENTUL ESTE IGNORAT, CA ȘI CUM NU AR FI ACOLO, SAU MAI RĂU I SE DĂ SENZAȚIA CĂ DERANJEAZĂ PRIN FAPTUL CĂ A