Contact
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit pe aceasta pagină, te invităm să ne contactezi, te vom ajuta cu mare plăcere.
- Telefon: 0747 111 845
- Orar: 09:00 - 17:00
- info@marketmanager.ro
- www.marketmanager.ro
Aplicația Market Manager este soluția esențială pentru administratorii de magazine care doresc să-și facă viața mai ușoară. Cu ajutorul acestei aplicații, veți avea control total asupra afacerii dvs., economisind timp și energie.
Economisiți Timp în Administrare: Market Manager vă permite să gestionați pontajul, programul de lucru și concediile în câteva clicuri. Astfel, veți avea mai mult timp pentru a vă concentra pe dezvoltarea afacerii.
Creșteți Eficiența Angajaților: Cu ajutorul funcției de acordare a sarcinilor și a listelor de verificare, vă veți asigura că echipa dvs. știe exact ce trebuie făcut. Astfel, veți obține o eficiență sporită în cadrul magazinului.
Reduceți Stresul Administrativ: Market Manager face procesele administrative plictisitoare și complicate să pară un joc de copii. Veți putea să vă concentrați pe aspectele importante ale afacerii, fără să vă mai faceți griji cu privire la detaliile de zi cu zi.
Oferiți Flexibilitate Angajaților: Prin funcția de program de lucru personalizat și gestionare a concediilor, veți crea un mediu de lucru echilibrat și veți încuraja angajații să se simtă valorizați.
Market Manager este partenerul perfect pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea, economisindu-vă timp și resurse.
prin crearea listelor de verifivare (check-list-uri) veți putea monitoriza activitateaangajaților prin verificarea constantă a sarcinilor repetitive. Dumneavoastră creați lista cu sarcini
zilnice/săptămânale/lunare, iar angajații vor atașa poză cu confirmarea îndeplinirii acestora
angajații vor introduce în aplicație încasările înregistrate după printarea raportului Z și numărul de bonuri și veți avea un raport detaliat, pe zile, asupra vânzărilor realizate și a coșului mediu de cumpărături.
cu ajutorul funcției de acordare a sarcinilor și a listelor de verificare, vă veți asigura că echipa dvs. știe exact ce trebuie făcut. Astfel, veți obține o eficiență sporită în cadrul magazinului.
folosind această funcție veți eficientiza procesul prin care sunt comandate produsele de la furnizori.
Funcția Noutăți din Market Manager oferă acces rapid la cele mai recente informații și reglementări din domeniul comerțului, ajutându-te să fii mereu la curent cu schimbările și tendințele relevante pentru afacerea ta.
Funcția Documente din Market Manager îți permite să stochezi toate documentele personale și ale firmei într-un singur loc, asigurând o organizare eficientă și acces rapid la informațiile de care ai nevoie.
angajații se vor ponta în aplicație atunci când vor ajungela muncă și se vor deponta la plecare. Dumneavoastră veți avea o evidență clară asupra personalului prezent la serviciu, a persoanelor care au întârziat la serviciu în ziua în curs și a numărului de ore de lucru ale fiecărui angajat.
prin această funcție puteți crea un programul de lucru personalizat și de gestionare a concediilor, veți putea crea un mediu de lucru echilibrat și veți încuraja angajații să se simtă valorizați.
puteți seta în aplicație turele de lucru ale angajaților, în conformitate cu solicitările acestora pentru programarea zilelor libere sau a concediilor.
programați ședințe în aplicație și notificați angajații în timp util pentru a vă asigura că vor fi prezenți.
această funcție vă oferă acces la traininguri actualizate, care prezintă cele mai noi informații și reglementări din domeniul comerțului, ajutându-te să îți gestionezi eficient magazinul în conformitate cu cerințele actuale.
această te ajută să centralizezi și să gestionezi ușor informațiile despre toți furnizorii de produse și servicii, având datele acestora organizate într-un singur loc pentru acces rapid și eficient.
Lasă-ne datele tale de contact pentru a finaliza comanda și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit pe aceasta pagină, te invităm să ne contactezi, te vom ajuta cu mare plăcere.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.